علوم پایه

علوم پایه آکادمی پرورش ذهن ویرا با کادری مجرب از اساتید دانشگاه و دبیران مطرح آموزش و پرورش کلاس های تقویتی و کنکوری را برای دروس ریاضی، شیمی، عربی، علوم آزمایشگاهی، ادبیات و پژوهش را برگزار می نماید.
در آکادمی ویرا کلاس های ریاضی، علوم و ادبیات تقویتی برای دوره های اول تا ششم توسط دبیران مطرح آموزش و پرورش، دوره های آمادگی آزمون تیزهوشان توسط اساتید تیزهوشان، دروس ریاضیات و عربی پایه های هفتم تا دوازدهم و درس شیمی برای پایه های دهم تا دوازدهم توسط اساتید دانشگاه برگزار می گردد. همچنین آکادمی ویرا به دلیل بهره مندی از اساتید مطرح کنکوری، کلاس و آزمون های آمادگی دروس اصلی و تخصصی کنکور را برای داوطلبین کنکور برگزار می نماید.
از جمله نوآوری های آکادمی ویرا برگزاری دوره های تخصصی ادبیات، املاء، نگارش و جدول ضرب ویرا است که با توجه به مشکلات متعدد دانش آموزان در علوم پایه ای فوق تدوین شده است. در این دوره ها دانش آموزان به طور کامل و اصولی با استفاده از روش های کوتاه، کاربردی و جذاب بر مطالب مذکور مسلط می شوند و در نتیجه نیاز دانش آموز با شرکت در دوره های مذکور تا پایان پایه ششم برطرف می گردد.
اعضای هیئت علمی آکادمی ویرا متشکل از محققین و اساتید دانشگاه بستر کامل و جامعی را برای برگزاری دوره پژوهش برای دانش آموزان فراهم نموده اند. در این دوره دانش آموزان به صورت نظری و عملی با نحوه انجام تحقیق، ایده پردازی، ارائه روش های جدید در موضوعات مختلف و ارائه نتایج تحقیق در همایش و مجلات علمی به طور کامل آشنا می شوند.

 

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید