چهارمین دوره المپیاد استانی ویراکاپ 1400

چهارمین دوره المپیاد استانی ویراکاپ 1400 چهارمین دوره المپیاد استانی ویراکاپ 1400 با هدف ارزیابی و انتخاب دانش آموزان نخبه و با استعداد کشور طبق سنوات گذشته توسط موسسه بین المللی ویرا 

(اندیشمندان ممتاز ویرا به شماره ثبت 22267)  و حمایت معنوی سازمان های دولتی، دانشگاه های کشور و مراکز علمی فرهنگی در تاریخ 15 بهمن ماه 1400 به صورت مجازی برگزار می گردد.

این المپیاد شامل 11 رشته محاسبات ذهنی، ریاضیات، محاسبات سریع، رباتیک، الکترونیک، برنامه نویسی، هوش تحلیلی، علوم تجربی، علوم آزمایشگاهی، زبان انگلیسی و زبان عربی است که در رده سنی 5 تا 17 سال برگزار می گردد. رشته های چرتکه و محاسبات سریع در 8 سطح تعریف شده است که داوطلبین در سه رده سنی به صورت مجزا به رقابت خواهند پرداخت. داوطلبین رشته رباتیک در لیگ ربات خلاق با یکدیگر رقابت خواهند کرد. لیگ ریاضیات در 7 سطح مجزای پایه های سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم به صورت مجزا برگزار خواهد شد. رشته هوش و استعداد تحلیلی در دو رده سنی 10 تا 12 و 13 تا 16 سال تعریف شده است که میزان توانایی دانش آموزان در تحلیل و حل مسائل را ارزیابی می نماید. برنامه نویسی در دو بخش تولید پویانمایی (انیمیشن) و ساخت بازی های رایانه ای تعریف شده است. زبان انگلیسی، عربی، علوم تجربی و علوم آزمایشگاهی در 3 سطح مجزای پایه های هفتم، هشتم و نهم تعریف شده است. شرکت در تمامی رشته های المپیاد برای تمامی افرادی که در هر یک از موسسات مورد تایید کمیته برگزاری ویراکاپ حداقل دو ترم تحصیلی را گذرانده اند مجاز است. کمیته برگزاری ویراکاپ کلاس های آمادگی مسابقات در هر یک رشته های مذکور را برای داوطلبین برگزار می نماید. نفرات برتر علاوه بر دریافت گواهی شرکت در المپیاد، جواز حضور در مسابقات کشوری را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید