ویراکاپ 98: بزرگترین رقابت نابغه های استان کرمانشاه

ویراکاپ 98: بزرگترین رقابت نابغه های استان کرمانشاه دومین دوره مسابقات بزرگ ویراکاپ با هدف ارزیابی و انتخاب دانش آموزان نخبه و توانمند سطح استان کرمانشاه جهت شرکت
   
در مسابقات کشوری با همکاری آکادمی پرورش ذهن و نبوغ ویرا (هوشمند رایان سابق) و پژوهش سرای دانش آموزی و همچنین با حمایت سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، دانشگاه رازی، دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دانشگاه فرهنگیان، اداره آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه ای، انجمن روبیک کرمانشاه، زبان سرا فکوریان و تعدادی دیگر از مراکز دولتی و آموزشی در اسفند 98 به میزبانی کرمانشاه برگزار می گردد. این مسابقات شامل 6 رشته چرتکه و محاسبات ذهنی، ریاضیات، محاسبات آسان، رباتیک، مکعب روبیک و هوش تحلیلی است که در رده سنی 6 تا 18 سال برگزار میگردد. چرتکه و محاسبات ذهنی در 6 سطح تعریف شده است که داوطلبین در سه رده سنی به صورت مجزا به رقابت خواهند پرداخت. داوطلبین رشته رباتیک در لیگ ربات های جنگجو، فوتبالیست و جابجایی اشیاء با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. داوطلبین معکب روبیک در دو سطح مجزای معکب 3×3 و 2×2 ارزیابی میشوند. همچنین لیگ ریاضیات در 7 سطح پایههای سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم به صورت مجزا برگزار خواهد شد. در رشته هوش تحلیلی میزان توانایی دانش آموزان در تحلیل و حل مسائل مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. شرکت در مسابقات چرتکه برای تمامی افرادی که در هر یک از موسسات مورد تایید کمیته برگزاری ویراکاپ حداقل دو ترم تحصیلی را گذرانده اند مجاز است. لازم به ذکر است که سایر رشته ها محدودیتی ندارند. کمیته برگزاری ویراکاپ کلاس های آمادگی مسابقات در هر یک رشته های مذکور را برای داوطلبین برگزار مینماید. علاوه بر آنکه تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور در مسابقات را دریافت خواهند کرد به نفرات برتر تندیس طلایی، جوایز نقدی و غیرنقدی، بورسیه تحصیلی آکادمی ویرا، زبان سرا فکوریان و انجمن روبیک کرمانشاه، کارت های طلایی ویرا و موسسات همکار اعطا خواهد شد. آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات 30 بهمن 98 خواهد بود که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به یکی از مراکز زیر مراجعه نموده و یا با شماره های 38254868-38248957-09185541713 تماس حاصل فرمایید.
• سه راه 22 بهمن، مقابل کوچه جهاددانشگاهی، طبقه فوقانی باشگاه استقلال، آکادمی ویرا
• سه راه 22 بهمن، نبش خانه معلم، پژوهش¬سرای دانش¬آموزی ناحیه 1
• میدان نفت، جنب اداره آموزش و پرورش ناحیه 3، پژوهش سرای دانش آموزی پروفسور شمسی پور
• سه راه 22 بهمن، مرکز شماره 1 آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی کرمانشاه
• خیابان مسکن، مرکز شماره 2 آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی کرمانشاه
• خیابان شورا، مرکز شماره 3 آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی کرمانشاه
اولین دوره مسابقات ویراکاپ به پیشنهاد آکادمی پرورش ذهن و نبوغ ویرا و با همکاری موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه و حمایت دانشگاه ها و مراکز آموزشی و دولتی در 5 رشته در تاریخ مرداد 97 برگزار گردید. از جمله نوآوری های ویراکاپ 98 برگزاری آزمون های چندرسانه ای، هوش تحلیلی و محاسبات آسان است که در سطح کشور بی سابقه است.


 

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید